Bokåtervinning




Knappast någon har väl missat Enligt O:s bokåtervinning! Jag har redan från starten sneglat på alla inlägg om böcker som söker nya ägare och nu har jag äntligen bestämt mig! Ett utmärkt sätt att förnya bokhyllan litegrann ju!

Här nedan följer mina utbytbara böcker. Alla är i pocketformat och lästa en gång eller till och med olästa!

1. Det tredje tecknet. Deckare av Yrsa Sigurdadottir. Storpocketformat. Läst 1 gång.

2. Skurkkapitalismen. En helt ny och oläst pocket av Loretta Napoleoni.

3. En sexist funderingar. Även det här en oläst pocket med två böcker i en och samma volym. Författaren heter Lars Einar Engström.

4. Bakom garden av Åsa Sandell. En självbiografisk och oläst pocket.

5. Anasarka. En medicinsk thriller av Marcel Aponno. Läst en gång och i jättefint skick.

6. Små citroner gula av Kajsa Ingemarsson. Pocketbok som är läst 1 gång.

7. Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Kanske någon som inte läst den ännu?! Pocket, läst en gång.

8. Snabba cash av Jens Lapidus. Pocket, läst en gång.

9. Släke. Första deckaren av Håkan Östlundh.

10. Precious. Pocket läst 1 gång.


Här har ni alltså min boklista! Hör av dig om något intresserar! Jag fyller på med nytt efterhand någon bok försvinner!

Kommentarer
Postat av: Toffs

Åh, jag är ju jätteintresserad av Hundraåringen och också av Precious, och jag är med i bokåtervinningen själv..=) min mailadress är h06towfa[at]du.se om någon av dessa böcker finns kvar..=)

2010-08-23 @ 10:03:04
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0