Klassiska kvinnor 2009 slutfört

Wow! Jag klarade mig igenom hela Klassikeråret utan problem. Lite orolig ett tag där när det gick så otroligt segt med Middlemarch!

Följande böcker är utlästa;

- Rosen på Tistelön av Emilie Flygare Carlén
- Cranford av Elizabeth Gaskell
- Hertha av Fredrika Bremer
- Middlemarch av George Eliot
- Pengar av Victoria Benedictsson


Sammanfattningsvis kan jag konstatera att Pengar var den bästa av ovanstående och Cranford var den som imponerade allra minst!

Nu drar vi vidare mot nästa års läsutmaningar!

Kommentarer
Postat av: Martina

Du är verkligen duktig! Du är den enda som lyckats läsa alla böckerna i utmaningen - till och med jag hann ju inte läsa klart Middlemarch, men jag ska läsa klart den vid ett senare tillfälle.

2009-12-28 @ 00:36:30
URL: http://etthemutanbocker.blogspot.com/
Postat av: Therese

Oj, då har jag kanske anledning att vara lite stolt! =)

2009-12-28 @ 10:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0