Bokstaven K



Då kör vi igång med en ny alfabetsutmaning. Den här gången gäller det K.

Författare på K - Lätt som en plätt! Marian Keyes såklart. En av mina absoluta favvisar när det gäller chick lit. Jag har en hel del böcker kvar att läsa av henne. Tack och lov. Vill inte att de ska ta slut!

Bok på K - Här kan jag ju passa på att slå ännu ett slag för Kyoto och fjärilarna av Lennart Ramberg. Vad jag skrev efter att ha läst den här boken kan du se här.

Karaktär på K - Får kanske fuska och säga Kurt Wallnder...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gillar också Marian Keyes, håller på med att avverka hennes böcker just nu :)

2008-08-16 @ 21:07:42
URL: http://bokbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0