Den här hade jag missat...

  1. Knäpptyst Fylld med bakgrundsljud

  2. Bland folk I ensamhet

  3. Bekväm Asketisk

  4. Sittande Liggande

  5. Ger mig möjlighet att sitta länge Kan läsa de fem minuterna jag har över

  6. Plats där jag kan äta eller dricka något En plats där förtäring inte är nödvändig

  7. Ett stammishak Gärna en ny plats

  8. Ett ställe med vacker utsikt Kan ha ögonen i min bok till 100%

  9. Varm och ombonad Behagligt sval

  10. En plats där jag ha myskläder En plats där jag kan ha på mig något fint

  11. Bland främlingar Bland vänner

  12. Ute Inne

  13. Hemma Borta

     

    Enkäten kommer ursprungligen från den här bloggen. Vilken är bästa läsplatsen?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0