Bokåtervinning - Uppdatering

2 maj idag och tingandet är i full gång i Bokåtervinningen! Härligt att surfa runt och välja och vraka! Från min lista har redan två titlar försvunnit så jag uppdaterar med nya allteftersom. Ska hålla listan så uppdaterad som möjligt! 





Här kommer min lista till Bokåtervinningen!

- Släke av Håkan Östlundh. Läst pocket i gott skick.

- Små citroner gula av Kajsa Ingemansson. Läst pocket i gott skick.

- Ät vad du är av Eva Bulow. Oläst pocket.

- Skurkkapitalismen av Loretta Napoleoni. Oläst pocket.

- En sexists funderingar av Lars Einar Engström. Oläst pocket.

- Bakom garden av Åsa Sandell. Oläst pocket.

- Anasarka av Marcel Aponno.
Pocket, läst en gång, fint skick.

- Mig äger ingen av Åsa Linderborg. Oläst pocket.

- Snabba cash av Jens Lapidus. Pocket, läst en gång, fin.

- Illusionernas bok av Paul Auster. Inbunden, läst en gång. Fin.

- Alkemisten av Paolo Coelho. Inbunden, mycket fin.

-
Tärningsspelaren av Luke Rehinhart. Inbunden, läst en gång.

- Thereses tillstånd av Hanne Vibeke Holst. Pocket, läst men fin.

- En lycklig kvinna av Hanne Vibeke Holst. Pocket, läst men fin.

- Det verkliga livet av Hanne Vibeke Holst. Pocket, läst men fin.

- Dom kallades Mods av Isabelle Erkendal och Urban Svensson. Oläst pocket.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!



Skulle gärna tinga Alkemisten om den är kvar!



Emma

2011-05-02 @ 17:13:05
URL: http://detmorkatornet.blogspot.com
Postat av: Stéphanie

Hej!

Jag skulle gärna vilja tinga Illusionernas bok. Finns den kvar?

2011-05-02 @ 18:28:18
URL: http://boktagen.blogspot.com
Postat av: Therese

Den får du gärna! Maila mig din adress så skickar jag den bums!

2011-05-02 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0