Utmaningsåret 2011 - Halvtidsrapport!

Oj, halva 2011 har redan gått och jag har massor med spännande läsupplevelser kvar! Här kommer en halvårsrapport! Får nog ligga i om jag ska hinna! I allafall vill jag kunna slutföra 2 hela utmaningar till! Det är mitt mål!

Trilogiutmaningen
Thereses tillstånd
Det verkliga livet
En lycklig kvinna



Nobelpristagare
1. Harold Pinter
2. Hertha Müller
3. Günter Grass
4. Rudyard Kipling
5. José Saramago


Bokalfabetet
A Paul Auster
B Christa von Bernuth
C
D
E
F Ramona Fransson
G Elisabeth Gilek
H Hanne Vibeke Holst
I
J
K
L
M
N Jo Nesbö
O Maureen O´Brien
P Harold Pinter
Q
R
S Roberto Saviano
T David Toscana
U Sigrid Undset
V
W
X
Y
Z
Å
Ä
Ö

Boktolvan
Erlend Loe
Roslund & Hellström
Harlan Coben
Mons Kallentoft
Johan Theorin
Ann Moore
Karin Brunk Holmquist
Karin Alvtegen
Arnaldur Indridason
Dean Koontz
Sophie Kinsella
Katarina Wennstam

Bokustoppen
4/12 böcker lästa. Har alltså 8 titlar kvar! Än så länge och fler lär det bli! Fullständiga listan ser du här...

Lyrans Jorden Runt
1 av sammanlagt 8 böcker lästa. Fullständig litteraturlista hittar du här.

Kvar sedan 2010
4 böcker

Kommentarer
Postat av: Emmas Bokhylla

Oj, vad mycket du har hunnit med!

2011-07-04 @ 07:42:27
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0