Bokustoppen

Det händer minsann litegrann på Bokuslistan i år! Kul! Läser just nu Viveca Sten och sen får det bli Förbjuden frukt tror jag! Hur går det för er andra som är med i utmaningen?


v1 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v2 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v3 I grunden utan skuld - Viveca Sten (Läser istället I den innersta kretsen)
v4 Pansarhjärta - Jo Nesbö (Läser istället Kackerlackorna)
v5 Pansarhjärta - Jo Nesbö (Läser istället Kackerlackorna)
v6 Pansarhjärta - Jo Nesbö (Läser istället Kackerlackorna)
v7 Pansarhjärta - Jo Nesbö (Läser istället Kackerlackorna)
v8 Förbjuden frukt - Sarah Addison Allen
v9 Förbjuden frukt - Sarah Addison Allen
v10 Förbjuden frukt - Sarah Addison Allen
v11 Förbjuden frukt - Sarah Addison Allen
v12 Blodläge - Johan Theorin (Läser istället Skumtimmen, som dessutom ingår i min Boktolva!)
v13 Sarahs nyckel - Tatiana De Rosnay
v14 Döden skall du tåla - Karin Fossum (Läser istället Evas öga)
v15 Tusenskönor - Kristina Ohlsson (Läser istället Askungar)
v16 Vårlik - Mons Kallentoft (Läser istället Midvinterblod)
v17 Vårlik - Mons Kallentoft (Läser istället Midvinterblod)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja skoj att det rör på sig lite. Jag har läst Viveca Stens första bok men tyckte inte den var så där speciell, så jag är inte så sugen på tvåan. Men kanske jag klickar hem den ändå, såg att den var med på bokus pocketerbjudande. Annars är jag sugen på Sarahs nyckel.

2011-04-08 @ 21:53:48
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Fotograf Annie

Sarahs nyckel vill jag läsa, den verkar jättebra :)

2011-04-25 @ 14:01:11
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0