Sex för nybörjare - Jasminka Petrovic

För ett tag sedan fick jag några recensionsex från Dennius Förlag, varav en var just den här boken. Den hamnade i tidningskorgen i köket och idag när jag rensade där kom den fram. -Läs mig, ropade den till mig och jag läste och läste och skrattade och läste ännu mer. Vilken fantastiskt rolig och bra faktabok det här är! Den här borde verkligen alla tonåringar införskaffa!


sex_cover_lo_res


Jasminka Petrovic har alltså skrivit en handbok om sex och hur det är att hitta sin sexualitet. Den är skriven på ett lättläst och väldigt underhållande sätt och Dobrosav Bob Zivkovic har ritat alla fantastiska bilder.
Boken är indelad i kapitlen Före sex, Sex och Kring sex. Allra sist i boken kan man göra ett sexkunskapstest för att se hur bra man egentligen hängt med!

Läs den här, gammal som ung! Den är fantastiskt underhållande!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Du har vunnit en bok i min påskekrimsutlottning men jag behöver din adress! Maila gärna mig :)



/petra

2010-04-07 @ 13:39:36
URL: http://www.enannansida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0