Mitt liv i böcker

Bokbabbels utmaning var minsann inte så enkel, men nu har jag funderat klart...


Är du man eller kvinna?
Flickan med majblommorna

Beskriv dig själv
En lycklig kvinna

Hur mår du?
Babyfeber

Beskriv stället du bor på
Villa Bonita

Vart skulle du vilja resa?
En plats i solen

Beskriv din bästa vän
Underbar och älskad av alla

Vilken är din favoritfärg?
Den blå färgen

Hurdant väder är det just nu?
Svart som natten

Vilken är din favoritårstid?
I denna ljuva sommartid

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta?
Det verkliga livet

Vad betyder livet för dig?
För kärleks skull

Hurdant är ditt parförhållande?
PS jag älskar dig

Vad är du rädd för?
Änglar och demoner

Dagens aforism
Tusen strålande solar

Vilket råd skulle du vilja ge?
Se dig inte om!

Hur skulle du vilja dö?
Kanske en dag...

Ditt motto
Att välja glädje

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej och grattis!



Du vann Saknad av Karin Alvtegen i min tävling. Maila mig din adress så kommer boken med posten.



//Kerstin

2009-10-25 @ 15:15:53
URL: http://designk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0