Avslöjandet med mera!




Inte mindre än 4 bokpaket låg i brevlådan idag när jag kom hem!

1. Mitt sista Pocketbyte mini-paket i form av boken Läppstiftsdjungel av Candace Bushnell. Jag tackar för det! Ännu en oläst bok som jag tjuvkikat en del på!

2. Ytterligare två böcker i serien Sagan om Isfolket som jag kommit över billigt på Tradera.

3. Senaste bokvinsten hos Ango blev boken En annorlunda barndom av Iris Johansson.

4. Ett recensionsex av boken Darling Jim från bokförlaget Lind & Co. Det tackar vi för!



Kan väl också vara på sin plats att avslöja sig i Pocketbytet Mini nu!! Jag har skickat mina bokpaket till Oprahbloggen. Det sista brevet lämnade jag direkt i hennes brevlåda eftersom vi bor typ 2 mil ifrån varandra. Tror dock inte att hon listat ut vem jag är ändå! Eller?

Efter andra omgången listade jag ut vem som skickade sina paket till mig! Nämligen En full bokhylla! Jag tackar för alla trevliga paket jag fått. Jag är verkligen supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jo jag vet vem du är. Men jag har varit lite osäker eftersom jag inte hittade bok nummer två bland dina lästa:-)

2009-05-28 @ 20:59:07
URL: http://www.blt.se/bloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0