BokusToppen Pocket mars

  1.  Revolutionary Road av Richard Yates
  2. Snömannen av Jo Nesbø
  3. Den jag ville ha av Sheila O'Flanagan
  4. Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson
  5. Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson
  6. Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson
  7. Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist
  8. Hedersmord av Björn Hellberg
  9. Innan jag dör av Jenny Downham
  10. Lipstick jungle av Candace Bushnell
     

Det här är den nya BokusToppen pocket över februaris mest sålda böcker. Mycket nytt på listan! Jag undrar om jag verkligen kommer kunna slutföra den här utmaningen!? Men jag skall göra så gott jag kan!


Kommentarer
Postat av: Paperback lover

Oj, listan för februari kom ju för bara två veckor sedan. Jag tror jag kuppar och väntar till mitten av mars innan jag redovisar resultat. Så blir det en månad i alla fall.

För mig är det tråkigt att självupplevda draman som blir romaner ligger på listan. Jag är så otroligt ointresserad av att läsa sådana böcker. Alltså dom som handlar om hemska sexuellt utnyttjade barn/prostituerade/gatflickor.

2009-03-03 @ 09:41:20
URL: http://paperbacklover.blogspot.com
Postat av: Paperback lover

Nu när jag skulle fixa mitt inlägg om bokustoppen såg jag att listan såg annorlunda ut än för bara några dagar sedan. Lurigt, då blir det ju olika listor beroende på när man kollar den.

2009-03-05 @ 11:56:45
URL: http://paperbacklover.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, det var verkligen märkligt! Men det är väl den här senaste som gäller då! Jag skall genast ändra!

2009-03-05 @ 19:17:38
Postat av: Paperback lover

Ja, och då försvann de där självupplevda incest- och prostitutionshistorierna så jag klagar ju inte! :-)

2009-03-06 @ 09:16:52
URL: http://paperbacklover.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0