En ny enkät...

..cirkulerar omkring på bloggarna. Den startade först hos Bokhoorna. Nu hänger jag också på!

Senast köpta inbundna bok: Mari Jungstedts senaste!

Senast köpta pocketbok: 3 pocket för 99 på CDON blev ju Utan en tanke av Lotta Thell, Ormbäraren av Unni Lindell och Kackelackorna av Jo Nesbø

Favoritgenre: Gillar romaner och deckare. Läsar gärna en lättsmält chick lit.

Ultimata längden på en bok: Läser blandat. Ibland blir ju sugen på en riktig tungviktare, men ibland vill jag läsa nåt snabbt och enkelt.

Favoritbokhandel: Handlar i stort sett alla mina böcker på Bokus, Adlibris eller CDON:

Favoritbibliotek: Karlskrona Stadsbibliotek.

Favoritplats att läsa (i hemmet):  Läser mest i sängen eller soffan - liggande!

Favoritplats att läsa (utanför hemmet): På altanen eller i husvagnen!

Fem författare du alltid köper i inbundet format: Jag har tex alla Läckberg och Marklund i inbundet. Förut köpte jag allt inbundet, men har nu mer och mer gått över till pocket!

Bästa lässnackset: Godis!

Bästa läsdrycken: Oj, dricker varken te eller kaffe. Kanske vatten då, eller ett glas iskall juice!

Bästa bakgrundsljudet vid läsning: Helst inga andra ljud alls.

När på dygnet läser du helst? När som, men oftast blir det på kvällen innan läggdags.

Bästa bakfylleläsningen: Vad som helst, bara det är något lättsmält.

Bästa kollektivtrafikläsningen: En pocket som man kan ha med i väskan och som inte väger för mkt.


Kommentarer
Postat av: Fia

Visste inte att CDON säljer böcker... låter billigt och bra!

2009-06-19 @ 03:29:58
URL: http://fiaisreading.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0