En enkät

Den här enkäten snurrar runt på de flesta bokbloggar för tillfället! Från början kommer den från Bokhororna.

1. Vilka författare köper du alltid i inbundet (dvs, snabbt efter boken kommit ut)?
Camilla Läckberg, Liza Marklund, John Grisham och många många fler...


2. Vilka författare har du flest böcker av i bokhyllan?
Det är ju dem som jag köper inbundet! John Grisham och Margit Sandemo ligger bra till!


3. Vilken var den senaste boken någon tipsade dig om, och vad tyckte du om tipset?
Oj, det var ganska svårt. Blir ju hela tiden tipsad om böcker på alla bloggar jag läser. Läser ju många intressanta böcker i och med alla utmaningar jag är med i.

4. Vilken var den senaste boken du gav bort? Mottagande?
Senaste boken jag gav bort var när jag lottade ut Ödehuset här på min blogg. Senaste boken jag mottog var En kort berättelse om traktorer på ukrainska som jag vann i en boktävling hos Ango.


5. Har du några biblioteksreservationer just nu?
Nix, reserverar aldrig!


6. Vilken bok/böcker läser du just nu?
Ramona Franssons biografi Älskling, vi blir inte med barn, Bibeln och Rosen på Tistelön är det som läses för tillfället. Sällan jag har så många igång samtidigt!


Kommentarer
Postat av: Pockethexan

Hallå Theresan!

Du är inte bortglömd, du ligger överst i högen på "Pockethexornarna på utflykt" pocket som ska skickas ut nu i helgen.



Men om du har läst tidigare på min blogg så kanske du har sett att jag har haft det ännu tuffare än vanligt (se även makens http://www.jernsaxen.blogspot.com/ ) med handen i pkt osv.



Men ha nu en trevlig helg själv ska jag läsa klart makens rekomenderade bok, Midvinterblot av "Mons Kallentoft" passar bra i "midvinterslasket" här i Sthlm området.



Kramis och så ser jag framemot din kommentarer!

/sagt av Hexan själv

2009-01-23 @ 13:45:48
URL: http://pockethexorna.blogspot.com/
Postat av: Therese

Tack för svaret! =) Jag väntar tålmodigt! Krya på dig!

2009-01-23 @ 17:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0