Ny kulturfyra

Veckans kulturfyra handlar om bokrean och jag hoppar naturligtvis på med en gång!

1. Vad betyder böcker för dig?
Väldigt mycket. Avslappning, njutning mm


2. Brukar du köpa böcker under bokrean?

Har handlat på rean varje år, men i år är jag lite tveksam till utbudet måste jag säga. Men en och annan godbit blir det nog ändå!

3. Vilket är ditt bästa minne från bokrean alternativt har du något kul minne i samband med någon bokrea?
Minns första rean efter att jag flyttat hemifrån. Jag köpte MASSOR med böcker då. Så härligt att själv kunna bestämma. Kan ju nämna att alla dessa böcker fortfarande inte är lästa!


4. Vilken är den i särklass allra allra viktigaste boken för dig?
Den här frågan brukar komma i olika enkäter i en eller annan version och mitt svar brukar alltid vara detsamma! Har ingen sådan bok. Men Margit Sandemos Sagan om isfolket, Jonas Gardells böcker om Juha och Khaled Hosseinis böcker är böcker som aldrig kommer lämna min bokhylla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0