Mina julböcker

Det blev inte sådär jättemånga bokpaket i år, men jag har passat på att köpa några böcker till mig själv istället.

Köp 4 pocket för 100 kr på Rusta resulterade i följande;

           


För mig 3 helt nya författare. Mark Billingham, Lesley Horton och Denise Mina. Något ni läst och kan rekomendera?

På Ica Maxi idag var det Köp två pocket betala för en och det resulterade ju såklart också i ett par nya böcker!

Mörkrädd     Kvinnorna på 10:e våningen

Även Anders Roman och Karin Alfredsson är nya bekantskaper för min del! Ser fram emot dessa nya läsupplevelser!

Kommentarer
Postat av: Lilla O

Karin Alfredsson är grymt bra. Första boken om Ellen Elg heter 80 grader från varmvatten.

2009-12-27 @ 16:35:53
URL: http://lillaosblogg.wordpress.com
Postat av: boksnoken

Jag gillar Mark Billingham! Även Denise Mina är bra, tycker jag.

2009-12-27 @ 19:48:05
URL: http://boksnoken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0