Nya bokstaven är G


Jaha, då var det dags igen för en ny bokstav i Malins Böcker A-Ö. Den här gången är det G som gäller. Känns som en ganska svår bokstav!

Författare på G - Jonas Gardell helt klart! För er som följer min blogg vet ni att jag fullständigt älskar hans böcker om Juha. Inte läst något annat av honom ännu, men det ska jag absolut göra.

Bok på G - Här fick jag minsann tänka efter läänge. Men jag måste nog ändå välja Liza Marklunds Gömda. Den historien tog mig med storm när den kom och jag har även läst uppföljarna Asyl och Mias hemlighet.  Den fjärde boken, Emma Mias dotter som nu finns ute har jag dock inte läst ännu. Men den står på listan över böcker jag vill läsa.

Karaktär på G - Gandalf i Sagan om Ringen. Mer genomgod trollkarl får man nog leta efter! =)

Kommentarer
Postat av: kontakt

Jag tänkte väl att jag inte skulle bli ensam om att välja Gardell.

2008-10-23 @ 11:02:11
URL: http://ninaninaninanna.wordpress.com/
Postat av: Therese

Ne, han är ju så sjukt bra. Har dock inte läst ngt annat än böckerna av Juha!

2008-10-23 @ 19:18:13
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0