Mitt nya paket

Då har mitt andra Pocket och Prassel-paket anlänt. Den här gången skämdes jag bort med inte mindre än

- Tracy Chevaliers Den blå färgen
- Blå traktorns flitiga dag
- 2 st laktrisstänger
- En mjölchokladkaka
- En Romerska Bågar
- Ett fint blommigt bokmärke

Dessvärre har jag redan Den blå färgen, men det gör inget! Den kommer säkert till användning ändå! Felix blev glad för boken, även om han är lite för liten för den ännu. Men han har redan provsmakat den!
Godiset är snart slut! Tack för detta härliga paket Hemliga bokvän! Det genomgående temat var alltså färgen BLÅ.

       

Kommentarer
Postat av: hemliga vännen

Det var trist att du redan hade boken, men hoppas du kan ge den till någon i din tur. Kul att Felix tycker att boken smakar bra, det ska börjas i tid.

2008-10-15 @ 18:17:37
Postat av: Therese

Ja, det gör absolut ingenting. Den kommer säkert till användning ändå!

2008-10-16 @ 08:28:53
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg
Postat av: En bok om dagen

Det var ett kul temapaket! ;-)

2008-10-17 @ 07:13:49
URL: http://enbokomdagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0