Jag fick ett mail

Fick en inbjudan till releasepartyt för Marcel Aponnos debutroman Anasarka. Boken ges ut på Zebra Art Förlag i november. En medicinsk thriller. Jag har inte hört talas om varken författaren eller boken, men medicinska thrillers är ju absolut hett tycker jag eftersom jag själv jobbar i sjukvården som syrra! Skall absolut läsas!

Handling;
Med säker hand hanterar Max van Basten såväl patienter som sköterskor och överläkare. Ingenting tycks ligga i vägen för en lovande karriär som akut-läkare på Karolinska sjukhuset. En rad oförklarliga dödsfall på akuten ställer dock allt på huvudet. En krypande känsla av att allt inte står rätt till växer hos Max och han dras sakta mot något fasanfullt och ont. När polisen börjar intressera sig för fallen, och flera saker pekar i riktning mot Max, inser han att han måste finna sanningen på egen hand.

Kommentarer
Postat av: Valle Erling

kul att du är syrra. jag är doktor och hade stor behållning av läsningen. givet något att sätta tänderna i.

2008-11-12 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0