Böcker A-Ö igen



Jag drämmer till med en bokstav till i Malins utmaning. Har funderat länge på den här...

- Bok på C. Återigen blir det svårt. Finns inte sådär jättemånga böcker på C på svenska tror jag. I allafall inte som jag har läst. Däremot håller jag just nu på att läsa boken Coachen av John Grisham så jag får väl välja den då! Inte kommit så långt ännu, men den verkar helt okej!

- Författare på C. Här måste jag välja Tracy Chevalier. Har i och för sig bara läst två av hennes böcker ännu, men de gillar jag. Historiska romaner allihop.

- Litterär karaktär på C. Där gick jag nog bet...

Kommentarer
Postat av: Maggie

Camille i "Tillsammans är man mindre ensam"

2008-07-21 @ 11:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0