Ännu en lästrio

Den här gången handlar Petras lästrio om debutanter!

Vilka är de tre bästa eller mest minnesvärda debuterna du har läst?

1.
Måste ju säga Isprinsessan av Camilla Läckberg. Den måste ju varit bra eftersom den fick mig att läsa alla hennes efterföljande böcker också! Nu såhär i efterhand kan jag säga att den inte är den bästa av dem alla, men helt klart en läsvärd bok.

2. Margit Sandemos första bokserie Sagan om Isfolket har jag rekomenderat så många gånger, men nu gör jag det igen. Låt dig inte skrämmas av att den innehåller 47 böcker. Hon har skrivit flera serier efter den här långköraren också!

3. Kyoto och fjärilarna är Lennart Rambergs debut som kom ut 2007. Den slukade jag med hull och hår. Kommer det fler böcker av honom är jag den första att köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0