Bokkedjan 2: Vinter

Jaaa, redan dags för en ny bokkedja hos Hans! Jag hänger såklart på! Den här gången skall startboken handla om Vinter.



En fröjdefull jul
Vinter får ju mig att osökt tänka på julen och jul är just vad det är i Viveca Lärns
En fröjdefull jul
. Flera av huvudpersonerna i boken är inte särskilt sugna på att fira jul.
Så även i...




Julfritt  
Julfritt av John Grisham. Här bestämmer sig huvudpersonerna Luther och Nora för att hoppa över julen. Namnet  Nora får mig ju såklart att tänka på författaren...



Vid avgrundens rand

Nora Roberts
. Vet att många älskar hennes böcker varav jag bara har läst en enda för
många många år sedan! Vid avgrundens rand heter den. Precis som i alla hennes böcker
är den full med kärlek, intriger och spänning. Och kärlek...



Kärlekens historiaJa, kärlek gör att jag kommer att tänka på boken Kärlekens historia som jag fick i mitt Julklappsutbyte! Den ska jag läsa inom kort!

Kommentarer
Postat av: Gealach

Åh, jag älskar Julfritt! Skrattade gott åt den när jag läste den för några år sedan!

2008-12-26 @ 19:52:54
URL: http://www.metrobloggen.se/gealach3
Postat av: Therese

Ja, den är inte så dum. Läst ett par st av Grisham.. Han är rätt så bra!

2008-12-29 @ 16:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0