Bokstaven A



Dags för bokstaven A i Malins utmaning!

Bok på A - Asyl av Liza Marklund. Fram till den här boken har jag läst böckerna med stort intresse, men nu tycker till och med jag att det blivit lite FÖÖR många uppföljare.

Författare på A - Susanna Alakoski som skrivit Svinalängorna. Precis som jag nämnt tidigare var boken bra, men jag blev ändå besviken. Boken har ju fått så himla mycket god kritik och jag har nästan redan glömt den! Så bra var den.

Karaktär på A - Tror minsann att jag får lägga ner det här med karaktärerna! Har kommit underfund med att jag oftast inte lägger namnen i böckerna på minnet. Om det inte är återkommande figurer som Kurt Wallander, Erica Falck eller så....

Kommentarer
Postat av: boksnoken

Håller med om Svinalängorna. Den var okej men absolut inte så bra som jag hade trott.

2008-08-03 @ 20:57:21
URL: http://boksnoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0