Bokfemman vecka 35

 Nu har jag missat sååå himla många av Malins bokfemmor under sommaren. Men jag lovar att jag från och med nu ska hänga med bättre! Veckans tema var däremot väldigt knivigt. Jag är ingen storläsare av facklitteratur faktiskt. Men jag ger det ett försök ändå!!

  • Ett barn blir till av Lennart Nilsson. Den tittas det flitigt i nu. Otroligt många fina bilder.
  • Bonniers kokbok. Den här boken innehåller allt man behöver! Den bästa kokboken vi har i samlingen!
  • På Smällen! Från A till Bebis av Ann Söderlund och Hannah Rosander. Läser och begrundar och skrattar halvt ihjäl mig!
  • 100 pelargoner och hur du sköter dem. Älskar min trädgård och har dille på pelargoner! Bra bok med många bra odlingstips.
  • Stora boken om katter. Ingen bok jag läser i särskilt ofta, men den åker fram ibland.

Sammanfattningsvis... Jag är en gravid tjockis som gillar att laga mat efter strikta recept, pyssla i hem - och trädgård samt umgås med husdjuren... Kanske inte en riktigt rättvis bild av mig själv, men det får duga så länge...



     

Kommentarer
Postat av: Linda

Aaaaaah du som är pelargontok, är den där boken bra som du nämnde? jag har varit inne på att köpa den för att kanske lyckas övervintra mina hängpelargoner. Jag har ingen susning om hur jag ska sköta dem men tänkte ta tag i det nu!

2007-09-04 @ 16:59:22
URL: http://krabba.blogg.se/bok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0