Julklappstider

Jaha, nu är vi mitt uppe i julklappstider igen! Som sann bokmal kan man ju tänka sig att det blir många hårda bokpaket till nära och kära, men jag tror faktiskt inte att det blir så mycket böcker köpta för min del i år.

Nåja, är ni intresserade av tips inför julen kika in på Bokus, Adlibris, Bokia och CDON.




Vad står på er bokönskelista inför julen? Jag önskar mig mest kriminalromaner har jag upptäckt.

- Mari Jungstedt med I denna ljuva sommartid
- Karin Wahlberg med Tröstaren
- Liza Marklund med Livstid

Antar att listan kommer bli längre och längre ju närmare jul vi kommer! Brukar nämligen vara så!



Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har många böcker på min önskelista...

Bl.a:

Elizabeth George: Innan döden kom
Liza Marklund: Livstid
Denise Mina: Vargtimmen
Simon Beckett: Skrivet i eld
Ramona Fransson: Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn
Åke Edwardson: Nästan död man

...och några till... :-)

2007-11-24 @ 21:07:56
URL: http://annikas-annikas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0