Bokring/Bokstråle

På den svenska Bookcrossing sajten hittade jag en rolig idé som jag fastande för direkt!! Bokstråle eller Bokring kallas det för. Det fungerar ungefär som ett klassiskt kedjebrev. Man går ihop ett gäng och sen skickar den som står först på listan en bok, gärna pocket, till den som står näst på tur i listan. Sen håller man på så tills alla på listan har läst boken och ägaren har fått tillbaka sin bok. Vill inte ägaren har tillbaka sin bok får den som läser boken sist behålla den!! Verkar det intressant!?

Jag är med om ngn är intresserad av att prova!!

Kommentarer
Postat av: Cia

Jag är på!

2007-05-06 @ 20:36:13
URL: http://www.exlibriscia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0