Första bokreadagen

Hoppas att ni haft en riktigt god start på bokrean idag och att ni gjort en massa fynd. Själv har jag varit på Bokia och på ICA och botaniserat bland reaböckerna. Från Bokia fick endast de förhandsbeställda böckerna följa med hem och på ICA köpte jag Guillous Ondskan, Raskens och Stephen Kings Revolvermannen till sambon.

Kunde bara inte hålla mig ifrån Bokus heller nu när jag kom hem och slängde in en snabb beställning även där;

- Ninas resa av Lena Einhorn
-Odjuret och Box 21 av Roslund & Hellström
- Anna, min älskade av Magnus Utvik
- I denna stilla natt av Mari Jungstedt
- Paranoia av Gretelise Holm

Det värsta av allt är att jag inte känner mig mättad ännu... Men blir man någonsin det?

Vad har du gjort för fynd idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0