Boklista

En rolig lista jag hittade hos Johanna.

  1. pocket/inbunden - inbundet allra helst, men läser pocket med.
  2. tjock/tunn - väldigt olika!
  3. översatt/originalspråk - översatt... till svenska!
  4. svenskt/utländskt - Jag läser både utländska och svenska böcker. Bara de är skrivna på svenska!
  5. Lindgren/Lagerlöf - Lindgren. Har inte läst Lagerlöf ännu.
  6. soffan/sängen - sängen helst.
  7. kväll/dag - kväll
  8. deckare/kärlek - deckare oftast men läser kärlek också!
  9. fakta/fiktion - fiktion
  10. lära/njuta - njuta
  11. framsida/baksida - framsidan ÄR viktig. Men jag läser AALTID baksidan också!
  12. låna/köpa - köpa helt klart. Mycket sällan jag besöker biblioteket!
  13. läsa/lyssna - läsa. Har aldrig provat ljudböcker...
  14. manlig/kvinnlig - Vilket som
  15. en åt gången/flera på gång - oftast en åt gången

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har också tagit den listan från Johanna!!! Så lustigt!!!

2007-04-14 @ 16:38:25
URL: http://boktokig.blogg.se
Postat av: Eva

Skulle ju också säga att jag lagt till Tidagar med Morrie på min "Att läsa-lista". Tack för tipset!

2007-04-14 @ 16:39:21
URL: http://boktokig.blogg.se
Postat av: Lise

Jag hittade denna lista hos *MALIN* häromdagen (bättre sent än aldrig), rätt kul sammanfattning om hurdan boknörd man är! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0