Vinnare

Hihi, jag är en vinnare! Petra hade rensning i bokhyllan och lottade på sin boksida ut den bortrensade högen böcker. Man fick svara på några frågor och sen välja vilken av följande man ville ha!

Irene Nemirovsky - Storm över Frankrike
Jane & Mike Tomlinson - Målgång
Arne Dahl - Efterskalv
Maria Ernestam - Busters öron (pocket)
Linda Olsson - Nu vill jag sjunga dig milda sånger

Jag valde Efterskalv och ja... JAG VANN! Har inte läst något av Arne Dahl innan och det här är hans nionde bok om A-gruppen så jag får nog ge mig ut på jakt nu! Jag vill helst alltid läsa böcker i ordning. Får se om man kan hitta de tidigare utgivna!?

Skynda in på hennes sida http://www.enannansida.se/bok/ för Målgång av Jane & Mike Tomlinson finns fortfarande kvar att vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0