Bokbussen julspecial

Häromdagen visades Bokbussen julspecial, och dessutom fick jag veta att det var sista avsnittet. Inte för säsongen, utan FÖR ALLTID!!! Hemska tanke... Hur ska jag klara mig utan detta underbara bokprogram. Hoppas verkligen att det kommer ett liknande program!

Var inte så många boktips som intresserade mig. Harry Potter möjligtvis och kanske Den stängda boken av Jette Kaarsbøl. Det ska bli mig ett sant nöje att döda dig med Magdalena Graaf  är också en bok som jag säkert kommer läsa. Gert Fylking gav den boken högt betyg i programmet.





Vill nu även passa på att önska Er alla en riktigt GOD JUL med (förhoppningsvis) många hårda bokpaket! Har redan fått ett presentkort av min sambo på Bokia. Får bli reashopping i februari sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0