Dags att sammanfatta utmaningsåret 2011

Dags att summera utmaningsåret 2011 då! Gick ju ganska mycket sämre än väntat! Men jag planerar nog att fortsätta! Ger mig inte i första taget. Har jag antagit en utmaning så slutför jag den minsann!


Trilogiutmaningen
Thereses tillstånd
Det verkliga livet
En lycklig kvinna



Nobelpristagare
1. Harold Pinter
2. Hertha Müller
3. Günter Grass
4. Rudyard Kipling
5. José Saramago



Bokalfabetet
A Paul Auster
B Christa von Bernuth
C
D Charles Dickens
E
F Ramona Fransson
G Elisabeth Gilek
H Hanne Vibeke Holst
I Arnaldur Indridason
J
K Vénus Khoury-Ghata
L
M Hertha Müller
N Jo Nesbö
O Maureen O´Brien
P Harold Pinter
Q
R
S Roberto Saviano
T David Toscana
U Sigrid Undset
V
W
X
Y
Z
Å
Ä
Ö

Boktolvan
Erlend Loe
Roslund & Hellström
Harlan Coben
Mons Kallentoft
Johan Theorin
Ann Moore
Karin Brunk Holmquist
Karin Alvtegen
Arnaldur Indridason
Dean Koontz
Sophie Kinsella
Katarina Wennstam

Bokustoppen
9/16 böcker lästa! Fullständiga listan ser du här.

Lyrans Jorden Runt
6 av sammanlagt 8 böcker lästa. Fullständig litteraturlista hittar du här

Kvar sedan 2010
2 böcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0