Helt random - Jessica Laurén

Jag får allt som oftast böcker från Anderson Pocket. Häromdagen fick jag Helt random som är skriven av Jessica Laurén.



Hur gick det egentligen till när den söta och hjälplösa lilla bebisen man höll i sin famn plötsligt kommer hem och har färgat håret, börjat röka eller druckit för mycket alkohol?! Det här är en bok om att vara förälder till en tonårsdotter.

En snabbläst bok med mycket bilder och lite text. Nästan som att läsa en serie. Jag har inga tonåringar själv, men känner igen mig mycket ändå. Var ju trots allt bara 10 år sedan jag själv var 17 år! Den här boken tänker jag sprida vidare till vänner och bekanta! Mycket underhållande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0