Pocket & Prassel frågorna

Varsågod Hemliga bokvän! Här kommer mina svar!


Angående böcker:

* Favoritgenre? Läser det mesta utom sci fi och fantasy. Föredrar deckare.
* Favortiförfattare? Har nog ingen direkt speciell. Har allt av tex Läckberg, Marklund, Hosseini.
* Genre eller författare som du är nyfiken på? Finns massor med författare jag är nyfiken på och aldrig har provat. Paasilinna, Leif GW Persson, Erlend Loe mfl.
* Genre eller författare som undviks på liv och död? Ingen alls. Är öppen för allt!
* Läser du på andra språk än svenska? Nej, håller mig till svenska.
* Har du någonstans listat böcker som du äger/har läst? Jag håller på med en lista över vilka böcker jag läst och bloggat om sen jag började med den här bokbloggen. Den växer fram mer och mer. Länk till den sidan finns i marginalen på min blogg.
* Hur resonerar du kring att få/ge begagnade böcker? Gärna det om det är böcker i gott skick.

Angående prassel:
* Eventuella allergier? Inga alls
* Favoritgodis? Choklad, vingummin, sega råttor osv. Gillar inte godis med likör eller nötter.
* Naturgodis - ätbart eller oätligt? Oätligt..
* Favoritsnacks? Ostbågar eller annat i chipsväg. Gillar det mesta, utom nötter som sagt!
* Kaffe eller te? Vilken smak? Gillar inget av det.
* Kryddar helst med? Oj, i kryddväg använder vi ofta tacokrydda, eller andra påskryddor. Typ Santa Marias wokkryddor eller annat!
* Vad tycker du verkligen inte om? Nötter och kaffe!

Annat:
* Jag föredrar hellre mer Pocket och mindre Prassel, om jag får önska. Hellre två böcker och ingenting annat än 1 bok och godis!

Ställ gärna frågor vid eventuella frågetecken! =) Ser fram emot den här nya omgången!

Kommentarer
Postat av: Hemliga bokvännen

Tack för svaren!

2009-08-26 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0