Nytt i pockethyllan

Såklart kunde jag inte låta bli att köpa Mineralvatten från BonAqua idag när vi var i affären för köpte man 6 flaskor fick man två stycken pocketböcker på köpet!

Jag valde dessa två;

                

Mossvikenfruar - Chansen av Emma Hamberg har längre intresserat mig. Skulle väl kalla det för att den här boken ingår i chick lit genren och det är ju en av mina favoritgenrer!

Denise Rudberg har gett ut en väldig massa böcker varav jag inte läst en endaste. Så nu har jag ju min chans när jag nu lagt vantarna på Matilde.

Kommentarer
Postat av: Emm

Mossvikenfruar är ok. Matilde är däremot riktig blaj. Jag orkade inte ens läsa ut den. Ledsen och säga det. Men jo, tyvärr.

2008-10-22 @ 22:50:35
URL: http://lasdagboken.wordpress.com
Postat av: Therese

Det var ju trist att du tyckte Matilde var så dålig. Får väl läsa sen och se vad jag tycker. Kanske tur att jag fick den på köpet då! =)

2008-10-23 @ 19:16:55
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0