Martina-koden



Jaha ja, då var min andra krönikesamling av Martina Haag till ända. Martin-koden var i samma stil som Hemma hos Martina.

Texterna i den här samlingen handlar främst om livet som trebarnsmor och om hur vardagen överhuvudtaget skall gå runt. Varför har familjen en död katt i frysen och vad gör man när ett av barnen dricker tändvätska?

Jag har skrattat högt många gånger under läsandets gång. Lättläst och lättsmält! Jag hoppas att Martina kommer ge ut fler samlingar över sina krönikor. Då är det jag som köper!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med, tycker inte hennes vanliga romaner är lika roliga som krönikorna :)

2008-10-31 @ 19:05:28
URL: http://bokbloggen.webblogg.se/
Postat av: Therese

Jag har gillat hennes romanef också faktskt. Just nu läser jag den nya, Bedragen! Den är jättebra verkligen. Spännande. Man kan knappt lägga den ifrån sig!

2008-11-01 @ 12:29:53
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0