Äntligen ny A-Ö

Äntligen har Malin startat upp igen med bokstavsutmaningen. Den här gången är det bokstaven D som gäller.

Författare på D - Svårt. Tror att jag väljer Arne Dahl. Har flera av hans böcker olästa i bokhyllan. Får ta mig i kragen nu minsann. Ska jag v'älja en författare jag faktidskt läst får det bli Waris Dirie med sina självbiografier Blomma i Afrikas öken och Ökenblomman återvänder.

Bok på D - Här väljer jag Dan Browns storsäljare Da Vincikoden. Den boken läste jag ganska långt efter att den hade kommit ut på svenska. Trodde inte att det skulle vara en bok för mig, men oj så fel jag hade. Den var så bra att jag efter det har läst alla böcker av Dan Brown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0