Hurra för Tradera!

Vi har precis flyttat in lilleman i eget rum. Därav fick jag plocka ner hela mitt "bibliotek" för att flytta upp allt på övervåningen. Usch så tungt nu när allt ska upp i hyllorna igen! Jag har bestämt mig för att göra mig av med en hel del.

Så jag säger bara, hurra för Tradera!

Kika gärna in på mina auktioner om det är något där som intresserar er! Jag har dock inte hunnit så långt i utgallringen ännu. Lite kokböcker och studentlitteratur finns upp! Kommer mer efter hand som jag ställer i ordning!


Kommentarer
Postat av: Amoroso

Jag ska fullfölja den året ut men just nu är det flyttstök så Golding ligger mest och skräpar :-)Har Fritt fall hemma. Av Coetzee blir det Onåd... Vilken tänker du ta?

2008-11-17 @ 13:51:30
URL: http://amoroso-mildasanger.blogspot.com/
Postat av: Therese

Jag tar Pojkår jag! Dags att börja fundera på nästa års utmaningar nu! Har du några tankar över hur du skall utmana dig själv och/eller andra?

2008-11-18 @ 16:23:52
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0