Ny lästrio

Ännu en lästrio att klura på! Den här gången handlar det
om tidskrifter!

Ämnet denna vecka är tidskrifter/tidningar som du
helst läser!

1. Föräldratidningar. Föräldrar & Barn,
men även
Vi föräldrar läser jag ofta. Köper inte varenda nummer,
men kanske i snitt vartannat.

2. Hälsomagasin. Tidningen I form har jag prenumererat på
i säkert 4-5 år nu. Läste den riktigt engagerat fram
tills jag blev gravid. Sen har det blivit lite si och så,
men jag gillar den fortfarande! Även tidningen
Fitness Magazine läser jag ganska flitigt.

3. Inredningstidningar. Gillar allra mest Allt i hemmet
eller Drömhem och trädgård. Vill gärna ha en tidning som tar upp både
inredning och trädgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0