På smällen! Från A till Bebis



Jag verkligen älskar Ann Söderlund! Hon är så sjukt rolig och gó! Tillsammans med kompisen Hannah Rosander har hon skrivit boken På amällen! Från A till Bebis.

Jag har valt att sortera den här boken under Facklitteratur, men egentligen är den lika mycket självbiografi eller komedi! Här finns ungefär allting man behöver veta som gravid. Fakta om graviditeten, fosterutvecklingen och förlossningen varvas med historier från olika blivande mammor.

Som sagt, en bok skriven av det här paret kan väl knappast vara annat än rolig!? Jag är helnöjd och kommer ta fram och bläddra i den många gånger till under resans gång. Den får 5 av 5 möjliga! Ett måste för alla blivande mammor, och varför inte alla blivande pappor också!

Ann Söderlund har även skrivit På spaning med Ann som kom ut nu i somras! Kan tänka mig att det kommer dyka upp en recension av den också här så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0