Bokfemman vecka 46

Veckans bokfemma gör verkligen att geniknölarna får jobba litegrann. Fantasin flödar..
Temat är nämligen;

Vilka fem författare skulle du vilja bjuda hem på middag?

  • Jonas Gardell - Eftersom han har blivit en av mina absoluta favoritförfattare det här året. Han är ju lite spexig med så han kan nog underhålla en smula också!
  • Camilla Läckberg - Min favorit bland deckarförfattarna. Intressant person som man lärt känna ganska väl genom att läsa hennes blogg. Tror att vi kan ha en hel del att prata om!
  • Ann Söderlund - Älskar henne! Hon är inte bara en bra och underhållande författare. Hela hennes personlighet är helt fantastisk!!
  • Martina Haag - Även detta en rolig tjejja med mycket energi. Kan nog bli många glada skratt i hennes sällskap.
  • John Grisham - Mest för att det är min sambos absoluta favoritförfattare och min sambo skall ju absolut också få sin beskärda del av middagen! =)

Här är fler bloggare som svarat på veckans Bokfemma!

Malin   Hans   Pysseltanten   Bookhousegirl  

Verkar som att den författare som fått flest inbjudningar är Stephen King!


Kommentarer
Postat av: Hans Persson

Jag skulle gärna ta en pratstund med Jonas Gardell och Camilla Läckberg också.

2007-11-13 @ 22:27:30
URL: http://pinkunicornblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0