Månadens bok

Förra veckan fick jag ett erbjudande från bokklubben Månadens bok i brevlådan. Som välkomsterbjudande fick jag 4 nya inbundna böcker för 65,50 inkl frakt. Tyckte det var ett bra erbjudande. Men såklart finns det en hake. Man måste köpa 3 böcker under sitt första medlemsår. Hatar köptvång, och frakten är 37 kr hur lite eller mycket man än handlar! Men men, jag kunde i allafall inte låta bli att hoppa på!! Så jag valde följande välkomstböcker;

         Håkan Nesser -  Människa utan hund                                                                                             

    Camilla Läckberg - Olycksfågeln
        
           Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden


         Karin Wahlberg - Blocket       



Nu väntar jag spänt på att bokpaketet ska dyka upp i brevlådan! Har en hel del bra läsning framför mig nu! Och dessutom är det ju bokrea snart! Jippie, vad kul det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0