Kommer aldrig mer igen - Hans Koppel

Halleluja vilken läsupplevelse! Det här var det bästa
jag har läst på länge!! Hans Koppel, pseudonym för
Petter Lidbeck, har verkligen lyckats skriva en
gastkramande thriller.

Mike bor med sin fru Ylva oh deras dotter
Sanna i en förort till Helsingborg. Dem lever
ett helt vanligt och okomplicerat Svenssonliv.
Men så en fredag kommer inte Ylva hem efter
jobbet. Från början tar Mike det hela med ro och
tänker att hon nog bara är ute och roar sig
med arbetskamraterna. Men det hela visar sig
vara långt med komplicerat än så!
Ylva är kidnappad men befinner sig bara ett
stenkast från sitt egna hus!
Hon kan hela tiden se Mike och Sanna. Ylva
känner väl igen kidnapparna och dem låter
henne plågas och sona för ett brott hon begått
i sin ungdom.
Ska hon någonsin komma levande
ur det här!?

Åh, vad ledsen jag är att Hans Koppel inte skrivit
fler thrillers. Jag vill ha mer, mer och mer!! De var
längesen jag hade såhär vårt att lägga ifrån mig
en bok. Jag har haft den konstant framför näsan senaste två dagarna. De 26 sidorna gick otroligt snabbt och lätt att avverka! Spänningen hängde kvar ända fram till sista sidan!!

Läs och rys!!

Kommentarer
Postat av: Bokbrus

Verkligen en superspännande bok.



Jag håller med dig. Dags för Koppel/Lidbeck att skriva fler thrillers! :-)

2012-05-17 @ 22:13:15
URL: http://www.bokbrus.se
Postat av: Maria

Håller helt med dig! En av de bästa böckerna jag läst hittills i år!

2012-05-21 @ 07:16:55
URL: http://miaskulturhorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0