Bokustoppen pocket 2011

Jag gör det! Jag har bestämt mig nu! Det verkar ju hända lite mer i BokusToppen i år så jag gör en egen Bokusutmaning nu! Ska läsa den bok som ligger etta varje vecka och jag har såklart hela året på mig! Någon annan som också kör Bokusutmaning i år? Etersom listan på Bokus uppdateras varje måndag så gör även jag så.

v1 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v2 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v3 I grunden utan skuld - Viveca Sten (Läser istället I den innersta kretsen)
v4 Pansarhjärta - Jo Nesbö (Läser istället Kackerlackorna)
v5 Pansarhjärta - Jo Nesbö (Läser istället Kackerlackorna)
v6 Pansarhjärta - Jo Nesbö (Läser istället Kackerlackorna)



Kommentarer
Postat av: Ellinor/ellison

Ja kanske man ska göra ett till försök i år? Det verkar ju i alla fall som det är kan bli några andra böcker än Hundraåringen i år, och om inte så har jag klarat denna utmaning redan :) Så ja jag hoppar på!

2011-02-05 @ 21:20:27
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0