Mitt bidrag till Bokåtervinningen




Här kommer min lista till Bokåtervinningen!

- Släke av Håkan Östlundh. Läst pocket i gott skick.

- Små citroner gula av Kajsa Ingemansson. Läst pocket i gott skick.

- Ät vad du är av Eva Bulow. Oläst pocket.

- Skurkkapitalismen av Loretta Napoleoni. Oläst pocket.

- En sexists funderingar av Lars Einar Engström. Oläst pocket.

- Bakom garden av Åsa Sandell. Oläst pocket.

- Anasarka av Marcel Aponno.
Pocket, läst en gång, fint skick.

- Mig äger ingen av Åsa Linderborg. Oläst pocket.

- Snabba cash av Jens Lapidus. Pocket, läst en gång, fin.

- Illusionernas bok av Paul Auster. Inbunden, läst en gång. Fin.

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej!

Äntligen är tolvslaget över och det är numera den 2 maj, vilket innebär att man får tinga böcker i Bokåtervinningen :-)



Jag skulle gärna vilja ha

Släke av Håkan Östlundh och Ät vad du är av Eva Bulow.





Titta gärna också på min lista som finns här: http://www.barnboksbloggen.se/?p=4473



Hälsningar Carola

2011-05-02 @ 00:03:03
Postat av: Therese

Maila din adress bara så kommer böckerna som ett skott! =)

2011-05-02 @ 09:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0