Bokfrågornas ABC - del 21




1. Vilken ungdomsbok skulle du rekommendera till vuxna läsare? Oj, det finns många bra ungdomsböcker tycker jag. Tex Twilightböckerna. Har ju inte själv läst alla ännu, men gillar det jag läst väldigt mycket!


2. Finns det några böcker som du undviker?
Ogillar böcker med för mycket politik och historik i... Är inte heller särskilt intresserad av sciFi eller fantasy. Annars är jag öppen för det allra mesta!


3. Berätta om en riktigt underhållande bok!
Gillar ju Martina Haags böcker mycket och tycker att de är väldigt roliga och underhållande.


4. Och slutligen vill jag att du tipsar om en bok som är alldeles underbar! Tusen strålande solar
säger jag då! Den är helt underbar. Helt fantastiskt. Undrar om författaren har något nytt på gång nu!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0