Jag tackar och bugar



Jag har fått en award från Boksnoken. Har sett att den vandrat runt bland bloggarna ett tag! Vad kul att den nådde till ig. Tack så hemskt mycket!

Reglerna när man accepterat utmärkelsen är följande:

  • Kopiera ”awarden” till din blogg.
  • Länka till den som gav dig ”awarden”.
  • Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
  • Välj 7 andra bloggare som du skickar ”awarden” vidare till och länka dem.
  • Skriv en kommentar i deras bloggar så att utmärkelsen uppmärksammas.
  •  

    Här är 7 fakta om mej själv:

    - En gång i tiden samlade jag på servetter. Hade MASSOR!

    - Jag dricker varken kaffe, te, vin, öl eller kolsyrad läsk...

    - När jag var 10 år föll jag av en häst så illa att jag bröt nykelbenet.

    - Jag älskar stuvade makaroner!

    - Jag har glasögon och har haft det sen jag var 4 år. Har aldrig ens funderat på linser. Glasögonen är verkligen en del av mig!

    - Jag har 6 hål i öronen, men inga andra piercingar eller tatueringar.

    - Min första månadslön var 350 kr/månad. Jag gick på högstadiet och städade på ett byggföretag 1-2 timmar/vecka. Det här var mitt första jobb!



    Den här awarden har ju vandrat runt ett tag nu så den som känner sig manad kan väl svara på den och skriva 7 oanade fakta om sig själv!


    Kommentarer
    Postat av: boksnoken

    Kul att läsa 7 fakta om dej!



    Vi åt stuvade makaroner idag :-).



    2010-01-29 @ 20:18:37
    URL: http://boksnoken.wordpress.com
    Postat av: namethe

    Hej!

    Kul och välfylld blogg om alla möjliga böcker! Snyggt!

    Saknar dock böckerna om Otori Takeo (Över Näktergalens Golv, På Kudde av Gräs...). Riktigt bra böcker!

    2011-07-14 @ 18:08:28
    URL: http://namethe.wordpress.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0