Sensommarenkät

Hänger med på Bokhoras enkät jag också!


1. Bäst i sommar?
Här finns faktiskt en hel del överraskningar att välja emellan. Gillade ju Karin Alfredsson väldigt mycket, även Pamuk och Deborah Smith gav mig mersmak. Svårt att välja mellan dessa alltså!


2. Sämst i sommar?

Sommarens största besvikelse är ju absolut Hundraåringen... Som har så lång titel att jag inte ens orkar skriva ner den...


3. Vad har du helst läst på stranden?
Har varit många lata dagar på stranden i år, men ganska lite läst måste jag säga. Har haft fullt upp med sandslott och annat barnsligt!


4. Var har du läst mest?

Mest har jag läst i soffan på alla TV-programslösa kvällar och i sängen innan sovdags!


5. Har du haft något läsprojekt under sommaren som du lyckats eller misslyckats med?

Ja, alla årets läsutmaningar har rullat på som tidigare månader. Har nog gått ganska bra ändå i sommar. Nu är det inte så lång tid kvar tills höstmörkret smyger sig på och förhoppningsvis innebär detta mer tid för läsning!


6. Nämn en ny bok som du har köpt i sommar!

Ojdå, har handlat ganska många böcker i sommar på alla kampanjer såsom "Köp 3 betala för 2" och liknande... Senast köpta är Utan ett ord av Linwood Barclay.


7. Vad ser du fram emot att läsa i höst?

Jag ser fram emot fortsatta utmaningar. Hoppas på fler bra överraskningar och bra deckare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0