Kommissarien och havet - En besvikelse


Jag tillhör den skaran som dissade Mannen under trappan och istället tittade på filmatiseringen av Den du inte ser av Mari Jungstedt i söndags kväll.

Vilken besvikelse alltså! Vet att fler än jag upplevde detta enorma bottennapp så jag behöver väl inte orda så mycket mer. Vilka värdelösa tyska skådisar och det här med dubbningen... Nej, det blir nog inga fler avsnitt för min del.

Till min stora förtjusning upptäckte jag att man kunde se första avsnittet av Mannen under trappanSVT Play! Där kan vi istället snacka succe! Jag har inte läst boken, men blev onekligen sugen på att prova Marie Hermansson nu!

 


Kommentarer
Postat av: Linda Jönsson

Mannen under trappan är en mycket bra bok!

2009-09-16 @ 16:41:02
URL: http://krabba.blogg.se/bok
Postat av: Cia

Läs boken! Den är bra! Och jag håller med dig... Jag borde valt Mannen istället...

2009-09-16 @ 21:26:59
URL: http://www.exlibriscia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0