Inför bokåret 2010

Året börjar ju dra sig mot sitt slut nu och jag har
börjat fundera på hur nästa års bokår skall se ut.

I år har jag ju varit med i flera roliga läsutmaningar
och hoppas att så skall bli fallet även nästa år!

Jag har bestämt att jag skall fortsätta med
Nobelpristagarutmaningen och med Jorden Runt.
Funderar även på att försöka läsa Sagan om Isfolket-
böckerna, men kommer förmodligen inte hinna med
alla 47. Kanske skulle man satsa på hälften!?

Vad planerar ni andra för utmaningar?
Kanske något intressant man kan hänga på!?


Kommentarer
Postat av: Paperback Lover

Jaa, då ska jag försöka följa med i din nobelpristagarutmaning, fast det beror lite på vilket decenniums pristagare du kommer att välja :-)

2009-10-20 @ 08:43:30
URL: http://paperbacklover.blogspot.com
Postat av: Paperback Lover

Jag kommer förresten ha en egen utmaning. Jag kommer att läsa alla vinnarna av Orange-priset. En i månaden. Där får du gärna vara med!

2009-10-20 @ 08:44:20
URL: http://paperbacklover.blogspot.com
Postat av: Boktokig

Så fort jag har anmält mig till en bokutmaning i år, så har det inte blivit av att jag följt den. Trots goda intentioner och att jag verkligen velat. Dey enda som jag lyckats med är bokcirklarna. Så den här gången ska jag smyga mig på läsutmaningarna. Så är ju planen att jag ska fortsätta med min nystaetade nätbaserade läsecirkel, om den fungerar bra och det finns intresserade efter första cirkeln.

2009-10-20 @ 21:04:46
URL: http://boktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0