Änglar och demoner - Filmen

Långledigheten är i full gång! Ikväll har vi varit och
sett filmatiseringen av Dan Browns Änglar och demoner.
 Det var med otroligt höga förväntningar jag tog plats i biosalongen.

Har lite svårt att sätta fingret på vad, men nånting är det med
filmen som inte faller mig i smaken riktigt. Den är lång,
nästan 2,5 timmar...

Jag kom inte ihåg sådär jättemycket av boken kan jag
erkänna så egentligen vet jag inte om dem har lyckats eller inte.

Njaaaeee.... Lite besviken är jag nog allt!

Vad tyckte du om filmen?







Kommentarer
Postat av: Emelie

Har inte sett filmen än, men efter att ha sett första filmen har jag inte alls särskilt höga förväntningar på den här :/

2009-05-16 @ 14:42:52
URL: http://bokbloggen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tyckte Da vincikoden (filmen) var mycket bättre gjord än den här. Jag tycker verkliegn böckerna är superbra så man hade nog för höga förväntningar!!

2009-05-20 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0