Skicka vidare

Hos En bok om dagen läste jag för första gången om det här roliga initiativet. Vidare därifrån tog jag mig till Sofie och där snodde jag åt min boken Smuts av Katarina Wennstam! Ser mycket fram emot denna. Så skynda dig nu att kommentera nedan så får du en bok av mig!


REGLER

* Tre personer som kommenterar det här inlägget kommer att få en begagnad pocketbok av mig. Först till kvarn gäller - och du måste ha en blogg.

* Skriv i inlägget att du vill vara med i Skicka vidare, tinga den bok du vill ha, och skriv din mejladress - så är boken din.

* Lägg in den här informationen på din blogg och lova därmed att skicka vidare tre böcker.

* De böcker som lovas bort ska antingen visas på bild i bloggen eller beskrivas ordentligt med titel, författare och skick.

* Avsändaren betalar portot och böckerna ska skickas inom ca två veckor.



Jag skickar vidare följande;

1.
Kajsa Ingemarssons Små citroner gula. Svensk chick lit.

2. Robin Cooks Nådatid. Medicinsk thriller.

3. Marcel Aponnos Anasarka. Deckare.

Alla tre böckerna är i mycket fint skick och endast lästa en gång. Inga hundöron eller andra skador!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0